دبیرکل خانه کارگر ایران با اعلام حمایت جامعه کارگری از دولت چهاردهم تاکید کرد؛

مطالبه گری وظیفه اصلی خانه کارگر است

از تلاش‌های رئیس کمیته کارگری و بازنشستگی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: در نشست دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور به میزبانی استان اصفهان ضمن بررسی‌ زمینه‌های خاص صنفی، نظرات مطرح شده جمع‌ بندی شد و از تلاش‌های ارزنده کریم صادق زاده تبریزی رئیس کمیته کارگری و بازنشستگی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح و تندیس قدردانی به عمل آمد.

دبیرکل خانه کارگر ایران در این نشست گفت: مسائل صنفی کارگران در هیچ زمانی قابل مصالحه نیست و به‌ طور قطع در شرایط فعلی نیز مسائل صنفی را پیگیری خواهیم کرد و مطالبه‌ گری را به عنوان اساس و پایه فعالیت‌های خود ادامه می‌ دهیم.
علیرضا محجوب افزود: بر این اساس حمایت خانه کارگر و جامعه کارگری از دولت دکتر مسعود پزشکیان ادامه خواهد داشت زیرا در شرایط کنونی باید از این ظرفیت و فرصت استثنایی نهایت بهره را به عمل آورد.
وی اضافه کرد: همه باید کمک کنیم تا دولت در انجام وظایف خود موفق باشد، موفقیت دولت به موفقیت کشور منجر می‌شود و بحران‌ها برطرف خواهد شد.
محجوب تاکید کرد: مسائل صنفی کارگران در هیچ زمانی قابل مصالحه نیست، به‌ طور قطع در شرایط فعلی نیز مسائل صنفی را پیگیری خواهیم کرد و مطالبه‌ گری را به عنوان اساس و پایه فعالیت‌های خود ادامه می‌ دهیم.
وی با بیان اینکه مطالبه‌ گری تعطیل بردار نیست یادآور شد: هیچ شخصی نباید از ما انتظاری غیر از این داشته باشد زیرا همگی ما همواره به آرمان‌های نظام، انقلاب و رهبری پای بند بوده‌ایم ولی مطالبه‌ گری خود را تحت هر شرایطی انجام می‌ دهیم و در حقیقت، وظیفه اصلی خانه کارگر، مطالبه‌ گری است.
دبیرکل خانه کارگر ایران در حاشیه این نشست سراسری در خصوص مطالبات جامعه کارگری از دولت جدید به خبرنگاران وضیح داد: البته فعلاً برای بیان مطالبات کارگری کمی زود است زیرا باید دولت چهاردهم مستقر شده و مسیر خود را آغاز کند اما در مجموع در خصوص حقوق و دستمزد کارگران و مسائل صنفی تشکل‌های کارگری و بازنشستگی انتظار عملکرد مناسبی از طرف دولت جدید داریم و در هر صورت تلاش می‌ کنیم حقوق جامعه کارگری را از مسیر مطالبه‌ گری صحیح و منطقی پیگیری نماییم.
شایان ذکر است در این نشست، دبیران اجرایی خانه های کارگر سراسر کشور گزارشی از وضعیت جامعه کارگری و بازنشستگی استانهای مربوطه و همچنین مسائل و موضوع های کلان اساسی حوزه ماموریت خود را بیان نموده و خواستار توجه جدی دولت جدید وفاق ملی و مجلس انقلابی به خواسته های بحق صنفی کارگران و بازنشستگان و پیشکسوتان کشور شدند.
بر اساس گزارش عصرآزادی، در پایان این نشست از زحمات و تلاش‌های ارزنده کریم صادق زاده تبریزی به عنوان ریاست کمیته کارگری و بازنشستگی ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی با اهدای لوح و تندیس قدردانی به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.