تبریز، میزبان مسابقات وودبال قهرمانی کشور

رییس هیات گلف استان از برگزاری مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزبانی تبریز خبر داد.

عصرآزادی آنلاین، امیر کوین رییس هیات گلف استان با اشاره به میزبانی تبریز از مسابقات وودبال قهرمانی کشور گفت: هیات گلف استان همواره ارتباط خوبی با اصحاب رسانه داشته و این همت ما را مضاعف کرده است که بتوانیم اقدامات بزرگ در جهت پوشش رسانه ای انجام دهیم.
وی افزود: در مدت اخیر میزبان دو رویداد بزرگ کشوری بودیم که سال گذشته بهکاپ و امسال وودبال برگزار می شود که امیدوارم میزبان شایسته ای از مهمانان سراسر کشور در این مسابقات باشیم. این مسابقات از ۱۵ الی ۱۹ شهریور ماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود و ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان باهم به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به محل مسابقات اظهار داشت: ورزشکاران از ۱۱ الی ۱۵ استان در دانشگاه تبریز اسکان خواهند یافت و در این محل مسابقات برگزار می شود.
کوین با بیان اینکه این ورزش یک ورزش خانوادگی است، تصریح کرد: این ورزش کم هزینه و قابل دسترس بوده و تلاش می کنیم در سبد خانواده ها قرار دهیم. هیچ ریالی هم برای آموزش از افراد علاقه مند دریافت نمی شود و مسئولین هیات حتی در گرمای تابستان هم تمرینات را تعطیل نکردند. تمامی رشته های گلف بصورت رایگان آموزش داده می شود و امیدواریم با تبلیغات رسانه‌ای این رشته را در استان جا بیاندازیم.
رییس هیات گلف استان بیان داشت: در سه ماه گذشته بیش از صد نفر ورزشکار بیمه شده در استان معرفی شده است که ناشی از آموزش های رایگان است و در کلاس های آموزشی بیش از ۶۰ نفر در حال آموزش و یادگیری هستند که امیدوارم روز به روز به آمار ورزشکاران افزوده شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.