ارزیابی از دومین مناظره مرحله دوم

پزشکیان: تمام تلاشم را برای رسیدن مملکت به عزت و سربلندی می‌کنم

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از دومین مناظره در فرصت تبلیغاتی مرحله دوم انتخابات پرداخت و از همه مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، مسعود پزشکیان بعد از پایان دومین مناظره در فرصت تبلیغاتی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در ارزیابی گفت: آن چه در مناظرات اتفاق افتاد ،خوب نبود. کسی که می‌خواهد رییس جمهور شود و به مردم خدمت کند، باید در قدم اول صادق و راستگو باشد نه این‌که در مقابل دیدگان مردم بگوید تو فلان کاره و متعلق به فلان حزب و گروه و دسته هستی. حال این‌که بارها اعلام کردم این موضوع درست نیست.

وی افزود: این مدل حرف زدن برای کسی که می‌خواهد رییس‌جمهور شود، خوب نیست چون در آینده با مردم دچار مشکل می‌شود.

پزشکیان گفت: یک وقتی حرف‌ها بر اساس مستندات و تجربیات گفته می‌شود و یک وقتی حرف‌ها برای تخریب یکدیگر مطرح می‌شود که کار درستی نبود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم پای صندوق‌های رای آمده و نظرشان را اعلام کنند. من قطعا هیچ وقت به دور از صداقت با مردم رفتار نمی‌کنم. حتما آن‌چه می‌فهمم را می‌گویم و به حرف‌هایم عمل کرده و خلافش عمل نمی‌کنم. با مردم صادق خواهم بود و راست می‌گویم و تمام تلاشم را برای رسیدن مملکت به عزت و سربلندی می‌کنم.

وی افزود: همه مردم و ۶۰ درصدی که در مرحله اول انتخابات حضور پیدا نکردند، در انتخابات مشارکت کنند؛ مردم این کشور و سرمایه‌های ما هستند پس باید برای مشارکت آن ها تلاش کرده و به همه احترام گذاشته و کشور را براساس شایستگی اداره کنیم.

پزشکیان در پایان گفت: مردم باید درباره این مناظره تصمیم بگیرند که چه کسی صادق‌تر و راستگو بود؛ البته خدا راستگویی را بیشتر می‌داند چون من می‌گویم حق با من است و طرف مقابل هم چنین عقیده‌ای دارد؛ در نهایت مردم قضاوت خواهند کرد.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.