کسب 13 مدال جهانی، آسیایی و کشوری توسط ورزشکاران استان آذربایجان شرقی

ورزشکاران استان آذربایجان شرقی هفته بسیار درخشانی را سپری کردند و با درخشش در میادین مختلف ملی و بین المللی 13 مدال رنگارنگ و یک سهمیه پارالمپیک بدست آورند.
عصرآزادی آنلاین: فاطمه همتی کماندار پرافتخار استان با درخشش در مسابقات پاراتیراندازی با کمان چک ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی جهان، دومین سهمیه استان را در پارالمپیک پاریس بدست آورد.
فرزاد باهر ارسباران دیگر ورزشکار المپیکی استان که خود را برای پاریس آماده می کند، توانست با درخشش در مسابقات آسیایی، عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.
اما در رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا فراز شکیبا نابغه آذرشهری بازهم شگفتی ساز شد و توانست به همراه تیم ملی نخستین مدال نقره ایران را در آسیا بدست آورد.
البته این پایان کار درخشش ورزشکاران استان در میادین جهانی نبود و بهروز تابانی با افتخار توانست ضمن کسب عنوان قهرمانی رقابت های فلکس ویکند پرورش اندام در ایتالیا، مجوز حضور در مسابقات مستر المپیا را بدست آورد.
در ادامه نیز ورزشکاران استان در مسابقات قهرمانی کشور درخشان ظاهر شدند و میلاد ناصح جهانی  توانست مدال طلا رقابت های دوومیدانی 200 متر قهرمانی کشور را بدست آورد و  دوچرخه سواران استان سکوهای قهرمانی را تصاحب کردند. در مسابقات دوچرخه سواری  سیف الهی،سعید صفرزاده و فاطمه دادگر مدال طلا، و علی لبیب و ماندانا دهقانی عنوان نقره و پردیس فیض الهی و ریحانه خاتونی مدال برنز رقابت ها را بدست آوردند تا درخشش ورزشکاران استان را در این هفته تکمیل کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.