آذربایجان شرقی میزبان شایسته دوره های فدراسیون کوه نوردی کشور

آذربایجان شرقی میزبان شایسته دوره های فدراسیون کوه نوردی است.
عصرآزادی آنلاین؛ آزمون ورودی مربیگری کوه پیمایی درجه 3 کشور با حضور “رضوان سلماسی ” بعنوان ناظر فدراسیون کوه نوردی در تبریز برگزار شد .
سلماسی با اشاره به انتخاب تبریز بعنوان میزبان این رویداد ورزشی اظهار کرد:با توجه امکانات ، پتانسیل ها و اینکه در گذشته آذربایجان شرقی و تبریز تجارب موفقی را در برگزاری دوره های کشوری داشتند اولین دوره آزمون ورودی کوه پیمایی کشور در سال جدید نیز با تصمیم فدراسیون کوه نوردی و اعلام آمادگی این استان به تبریز واگذار شد .
وی در خصوص اهمیت و سطح برگزاری این آزمون افزود:راهنمایی صحیح افراد یک جامعه در خصوص جذب و گرایش به کوه پیمایی و کوه نوردی نیازمند تربیت مربیان زبده و کارآمد است که بتوانند با آمادگی کامل و سپری کردن دوره های تخصصی این بستر را آماده کنند.از این رو فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی با اجماع تجارب دوره های برگزار شده نسبت به تعیین سرفصل های قوی ، انتخاب نفرات سرشناس این رشته جهت برگزاری سرفصل های آزمون در صدد ارتقا کیفی مربیان کوه نوردی و صعودهای ورزشی در کشور است .
گفتنی است این آزمون با حضور رضوان سلماسی به عنوان ناظر دوره ، میرعلی آقاسیدی،رضا طراحی،حجت آزادی،معبود توحید نژاد بعنوان ممتحین  دوره و بهمن آقاجانی بعنوان سرپرست پانزده تیر به میزبانی آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار شد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.