تاثیرات مثبت برگزاری توردوچرخه سواری ایران – آذربایجان بر ورزش کشور

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این تور تنها مختص تبریز نیست: تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان سبب شده است که در سال های گذشته ورزشکاران زیادی عازم مسابقات المپیک شوند که امسال نیز خوشبختانه علی لبیب ورزشکار مستعد استان آذربایجان شرقی توانست امسال بعنوان تنها دوچرخه سوار ایران در المپیک حضور داشته باشد
عصرآزادی آنلاین، جلسه هماهنگی سی و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان به ریاست ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استان های آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.
در این جلسه ابتدا هریک از اعضای حاضر در جلسه نظرات خود را ارائه دادند و در ادامه حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه با بیان اینکه این تور تنها مختص تبریز نیست: تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان سبب شده است که در سال های گذشته ورزشکاران زیادی عازم مسابقات المپیک شوند که امسال نیز خوشبختانه علی لبیب ورزشکار مستعد استان آذربایجان شرقی توانست امسال بعنوان تنها دوچرخه سوار ایران در المپیک حضور داشته باشد.
وی افزود: این تور افتخار ورزش ایران است و امنیت و امکانات ایران را به جهانیان نشان می دهد و برگزاری این رویداد بزرگ بصورت همزمان در سه استان اقدام بسیار قابل توجهی است.
ستوده نژاد خاطر نشان کرد: سطح تور در حال حاضر به جایگاهی رسیده است که چندین تیم از نقاط مختلف جهان درخواست حضور در تور را کردند و با ارزیابی تیم فنی مجوز حضور در مسابقات را دریافت می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: امیدوارم سی و هفتمین دوره این مسابقات هم مثل سال های گذشته در سطح بالا و بدون هیچگونه مشکل خاصی برگزار شود و شاهد میزبانی شایسته از سه استان بزرگ باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.