بازدید مدیران عالی بانک ایران زمین از شعب منطقه اصفهان

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه: همایش روسا و معاونین شعب منطقه اصفهان با حضور عضو هیأت سرپرستی، مدیر امور شعب، مدیر و معاونین منطقه بانک ایران زمین برگزار شد.

عصرآزادی آنلاین – فراز پیمان؛ قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی در دیدار با کارکنان استان ضمن بررسی شرایط استان، بر تلاش مضاعف هیأت سرپرستی در جهت بهبود شرایط و اصلاح ساختارهای سازمانی و مالی تاکید کرد و گفت: به طور قطع تغییر در ساختار بانک و بهبود مستمر نیازمند عزمی راسخ و برنامه ریزی دقیق در این حوزه است.

عبداللهی تاثیر این اصلاحات را مثبت دانست و افزود: اصلاحات انجام شده علاوه بر ایجاد تحول در شرایط کنونی، انتظارات سهامداران و ذینفعان خود را به نحو مطلوبی مرتفع خواهد کرد.

وحید علیزاده مدیر امور شعب با تشریح شرایط موجود و بررسی عملکرد استان، خواستار تلاش جدی کارکنان شد و گفت: استان اصفهان همواره به عنوان یکی از قطب های اقتصادی و صنعتی مهم کشور بوده و باید جایگاه خود را در نظام بانکی در مطلوب ترین شرایط حفظ کند.

علیزاده از کارکنان خواست که فضای رقابتی موجب غفلت از اجرای مقررات و اصول رفتار حرفه ای نشود و همکاران ضمن حفظ اعتبار بانک، با عملکردی مناسب در راستای افزایش کارایی فردی و سازمانی گام بردارند.

وی همچنین ضمن قدردانی از مدیریت عالی بانک به دلیل اعتماد به نیروهای جوان، افزود: همکاران با هماهنگی در جهت جذب منابع و بازاریابی مشتریان جدید اقدام کنند.

در این مراسم مهدی تورکی مدیر منطقه موفقیت را در گرو کار گروهی دانست و گفت: همکاران با توجه به تنوع خدمات بانک از قبیل صدور گشایش اعتباری اسنادی داخلی، ضمانت نامه و سرویس های بانکداری دیجیتال، در جهت معرفی دقیق محصولات به مشتریان تلاش کنند.

در ادامه این سفر دو روزه، مدیران عالی بانک ایران زمین از شعب شهید بهشتی قم، بلوار امین قم، میدان جهاد قم، مطهری کاشان، آران و بیدگل و شهرکرد دیدن کرده و با مسئولان شعب در خصوص عملکرد شعبه به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.