نمایش “به مناسبت ورود اشکان” مرداد ماه اجرا می شود

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی – علیرضا نیاکان:

نمایشنامه خوانی به مناسبت ورود اشکان به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی شاناز یودار، تهیه کنندگی علیرضا زمانی روز سیزده مرداد ماه ۱۴۰۳ در پردیس تئاتر شهرزاد سالن ۳ اجرا می‌شود.

موضوع این نمایش درباره یک خانواده است که پس از بازگشت پسر کوچک شان از خارج کشور همگی دور هم جمع می شوند و اتفاقات عجیبی در این جمع شدن خانواده دور هم رخ می دهد.

در این نمایش: مبینا تقی پور، مسیح شریفی، پوریا آراد، ملیکا میرزایی، پانته آ شادمان زاد، سید جواد موسوی، پژمان برزگر، حسین بابایی چم علیشاهی، محدثه علیپور و سپیده قاسمی ایفای نقش خواهند کرد.

همچنین از دیگر عواملی که در این نمایش جذاب همکاری خواهند داشت می توان: به دستیار کارگردان: پانته آ شادمان زاد، برنامه ریز: شینا رای، طراح لباس: آذر فتح الهی خانقاه، دستیار لباس: مارال امینی، نور و صدا: رضا درویش؛ مدیر روابط عمومی: رضا مقدمی، ارتباطات رسانه ای: علیرضا نیاکان _ نسرین محمودزاده، عکاس: محمد خالدیان، طراح پوستر و تیزر: علیرضا زمانی اشاره کرد.

علاقمندان می توانند هم اکنون  برای خرید بلیت این نمایشنامه از طریق سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/vorodeashkan5 اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.