برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ جام شهدای خدمت به میزبانی تبریز

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ جام شهدای خدمت به میزبانی تبریز خبرداد.
عصرآزادی آنلاین، یوسف جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مسابقات ۱۲ تیم خارجی، ۲ تیم از استان و آذربایجان غربی و اردبیل هرکدام یک تیم اعلام آمادگی کرده اند و مسابقات نیمه دوم شهریور ماه سالجاری در سالن ستارخان تبریز برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: طبق موافقت شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، درصورتیکه حضور پنج تیم خارجی در این مسابقات قطعی شود این مسابقات بین المللی انجام خواهد شد که تاکنون رایزنی با ۱۲ تیم خارجی از جمله ترکیه، عراق، افغانستان و پاکستان و جلب موافقت آنها صورت گرفته است.
جاویدان بیان کرد: تیم های آذربایجان شرقی برای حضور در این مسابقات از طریق مسابقات انتخابی استان که یازدهم و دوازدهم مردادماه جاری در تبریز برگزار می شود انتخاب خواهند شد.                                                        وی درمورد شرایط داوری مسابقات اعلام کرد: داوری این مسابقات را داوران برجسته استانی برعهده خواهند داشت که تجربه بازی های بزرگ را دارند.                                                                                                                              جاویدان در مورد نحوه حضور تماشاگران در این مسابقات اعلام کرد: تماشای مسابقات رایگان بوده و در هر دوره ای که ما مسابقات را برگزار کرده ایم با استقبال پر شوری از سوی تماشاگران مواجه شده ایم.
جاویدان در مورد پوشش این مسابقات تصریح کرد:این مسابقات به شکل زنده از طریق صفحه اینستاگرام هیات کیک بوکسینگ استان به شکل زنده پخش می شود و چه خوب می شد که اگر صدا و سیما نیز حداقل پوشش تصویری از این مسابقات ارائه می داد.
وی به میزبانی تبریز از مسابقات قهرمانی و انتخابی کیک بوکسینگ استان اشاره کرد و افزود: وزن کشی این مسابقات عصر امروز انجام شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.