برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات بدمینتون استان آذربایجان شرقی

 عصرآزادی آنلاین/ سرویس ورزشی: مجمع عمومی سالیانه هیات بدمینتون استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر پوریا رئیس فدارسیون بدمینتون در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه هیات بدمینتون استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر پوریا رئیس فدارسیون بدمینتون در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا مبارکی رئیس هیات بدمینتون استان استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع با تقدیر از رییس فدراسیون گفت: خوشبختانه امسال با حمایت رئیس فدراسیون و هیات استان شاهد حضور تیم های آقایان و بانوان در لیگ برتر خواهیم بود.
وی افزود: قطعا سفرهای استانی روسای فدراسیون ها به نفع هیات های استانی بوده و موجب پیشرفت ورزش استان ها می شود.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: ورزشکاران سرمایه های کشور هستند و وظیفه ما حمایت از آنهاست و خوشبختانه استان آذربایجان شرقی همواره ملی پوشان زیادی داشته است.
در ادامه پوریا رییس فدراسیون بدمینتون تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان و در راس آن مدیرکل ورزش و جوانان از مجموعه های شاخص در کشور هستند و از رئیس هیات استان که در بحث استعدادیابی تلاش می کنند تشکر می کنم.
وی افزود: خوشبختانه پتانسیل های لازم در این استان وجود دارد و هیات با آرامش خاصی پیش می رود.
رییس فدراسیون بدمینتون در پایان اعلام کرد: استان آذربایجان شرقی در اکقر مسابقات بدمینتون صاحب سکو بوده و اعزام های خوبی در هیات استان صورت گرفته است که نشان دهنده تلاش های این هیات است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.