ستوده نژاد: دوومیدانی آذربایجان‌شرقی ورزشکاران بزرگی را دارد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی همواره ورزشکاران بزرگی در این رشته دارد و حتی در مسابقات المپیک دور قبل نماینده داشتیم که نشان دهنده جایگاه بزرگ این رشته در استان است.

عصرآزادی آنلاین، مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی آذربایجان شرقی  با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان رئیس مجمع و مستجاب الدوه دبیر فدراسیون دو و میدانی به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد که پس از رای گیری سعید حاجی زاده با کسب 16 رای از 27 رای ماخوزه چهارسال دیگر به عنوان رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان شرقی انتخاب شد.
ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مجمع گفت: آذربایجان شرقی همواره ورزشکاران بزرگی در این رشته دارد و حتی در مسابقات المپیک دور قبل نماینده داشتیم که نشان دهنده جایگاه بزرگ این رشته در استان است.
وی افزود: امیدواریم رئیس هیات استان با همدلی بین ورزشکاران باز هم این رشته را توسعه دهند و شاهد درخشش ورزشکاران باشیم.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: توجه به شهرستان ها در این رشته بسیار مهم است چرا که اکثر شهرستان ها ورزشکاران بزرگی دارند و بایستی به آنها توجه شود.
در پایان ستجاب الدوه دبیر کل فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: شرایط جدیدی در فدراسیون با حضور ریاست جدید ایجاد و اهداف جدید پیش بینی شده است.
وی بیان داشت: فدراسیون به صورت جهانی فکر کرده و منطقه ای عمل می کند و شعار ‌فدراسیون برای 4 سال آینده اقدام و عمل است.
دبیر کل فدراسیون دو و میدانی گفت: متاسفانه از مربی محور به ورزشکار سالاری رسیدیم که این رویه بایستی عوض شود و توجه به سنین پایه در اولویت قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.