هواداران تراکتور اخلاق مداری را به فوتبال ایران دیکته کردند

عصرآزادی آنلاین/ سرویس ورزشی: در پیام رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی آمده است: هواداران تیم تراکتور در بازی مقابل پرسپولیس، اخلاق مداری را به فوتبال ایران دیکته کردند.

جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در پیامی از حضور هواداران و علاقمندان فوتبال که در استادیوم یادگار امام تبریز حضور پیدا کرده بودند تشکر و قدردانی نمودند.

در این پیام آمده است: بی شک حضور هواداران بعنوان یار دوازدهم انرژی مثبتی بود که به تک تک بازیکنان تیم تزریق شد تا با تمام توان در خدمت تیم بوده و دل هواداران را شاد نمایند. علیرغم تساوی دیدار دو تیم تراکتور تبریز و پرسپولیس باز هم هواداران اخلاق مداری را به فوتبال ایران دیکته کردند.

فلذا اینجانب بعنوان متولی فوتبال استان آذربایجان شرقی از حضور پرشور تمامی عزیزان و علاقمندان به فوتبال آرزوی سلامتی و موفقیت نموده و در سایر بازی های تیم بزرگ تراکتور تبریز آرزوی پیروزی و سربلندی را دارم و همچنین از تمامی مسئولین عزیز خصوصا اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز، نیروی انتظامی استان، یگان ویژه پاسداران استان آذربایجان شرقی، اصحاب رسانه، صدا و سیما، اورژانس، آتش نشانی، کارکنان خدوم شهرداری تبریز و مناطق و تمامی مسئولین عزیز نظارتی و امنیتی که در هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقه ما را یاری نموده و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات به ثبت رساندند تشکر و قدردانی نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.