شیب تند به پایان رسید

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی – علیرضا نیاکان:

خلاصه داستان: امیر و ستاره، پسر و دختری جوان که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، امیر اوضاع مالی خوبی ندارد و همسرش با توجه به شرایط همسرش انتظارات زیادی ندارد ولی امیر تصورات دیگری در سر دارد و می خواهد در شروع زندگی بهترین ها را داشته باشد. تا اینکه یک روز اکبر آقا…

این فیلم به همت موسسه فرهنگی و هنری آوای هنر ارسباران در ژانر اجتماعی و برای جوانان تهیه و تولید شده است و سعی در به تصویر کشیدن معضلات بلند پروازی در بین جوانان دارد.

تصویربرداری این فیلم به نویسندگی مرضیه کاظم آبادی فراهانی و کارگردانی محمد مرادی‌فر و تهیه کنندگی مرتضی علائی و محمد مرادی فر به پایان رسیده است و به‌زودی انجام مراحل تدوین آن آغاز خواهد شد.

مهدی شهداد، مهدی علایی، نگار عظیمی، الناز کریمی و سیما موجودی، آسو صباغ، محمدامین حسن زاده، مهدی کاظم آبادی فراهانی، مجید خیرالهی، ویدا کریمی، نازنین رضایی، محمدحسین کاظم آبادی فراهانی، محمد هارونی، منوچهر محمدی از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

سایر عواملی که در تهیه و تولید این اثر همکاری داشته اند عبارتند از:

مدیرتصویربرداری: میثم امینی، صدابرداری: یوسف رضا مرادی، طراحی گریم: سارا کرمی، برنامه ریز: محسن فروغی دهنوی، ارتباطات رسانه ای: علیرضا نیاکان، دستیار اول کارگردان: مرضیه کاظم آبادی فراهانی، دستیار دوم کارگردان: محمدمهدی سهیلی راد، منشی صحنه: رضا مقدمی، دستیار تصویربردار: علی امیری و مجری گریم آقایان: امیرحسین اسماعیلی اشاره کرد.

این فیلم  پس از تدوین به صورت اکران خصوصی به نمایش درخواهد آمد و از یکی از شبکه های سیما به نمایش درآمده پس از آن جهت نمایش به جشنواره بین المللی فیلم های کوتاه تهران و جشنواره‌های جهانی ارسال و ارائه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.