آغاز مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری

 مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان و کارگزاران نظام با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار و منتخب ملت ایران توسط ولی‌فقیه به سمت «ریاست جمهوری» منصوب می‌شود.

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مراسم تنفید حکم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (سه‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) و با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب و رؤسای قوا و تعداد دیگری از مسئولان کشوری و لشکری تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

این مراسم با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و  به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی بصورت زنده پخش می‌شود.

در این برنامه وزیر کشور، گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ارائه می‌کند. سپس حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب در تنفیذ رأی مردم و نصب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به مقام ریاست جمهوری را قرائت می‌کند و پس از آن رهبر انقلاب اسلامی لوح متن حکم تنفیذ ریاست‌جمهوری را به رئیس‌جمهور سیزدهم اعطا می‌کنند.

پس از دریافت حکم تنفیذ، رئیس‌جمهور به بیان سخنان خود می‌پردازد و در پایان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.