بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهید سلیمانی آغاز شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهید سلیمانی – آزادراه تبریز سهند خبر داد.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی ادامه داد: طرح احداث راه دسترسی این شهرک صنعتی از زمستان سال ۹۹ با تعریض پل سنگی زیر اتوبان سهند شروع شده بود.

وی توضیح داد: بعد از اتمام پل، عملیات زیرسازی طبق هماهنگی های بعمل آمده با پیمانکار آزادراه و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تایید نقشه ها آسفالت جاده دسترسی بطول یک کیلومتر در ۲ لایه آسفالت بیندر و توپکا انجام شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی افزود: برای اجرای این پروژه با احتساب ۲ کیلومتر آسفالت داخل شهرک صنعتی شهید سلیمانی ۴۵ میلیارد ریال از منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

نیرومند اسکویی، بیان کرد: با بهره برداری از این تقاطع مشکل عبور و مرور صنعتگران این شهرک صنعتی از مطالبات چند ساله آنان بود که برطرف شد.

شهرک شهید سلیمانی دارای ۸۳۶ هکتار وسعت بوده و در آن ۷۸۲ زمین صنعتی واگذار شده که در زمان کنونی ۱۶۶ واحد بهره برداری رسیده است و حدود دو هزار نفر به صورت مستقیم در این واحدها مشغول به کار هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.