عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: کوتاهی در قبال مسوولیتی که بر عهده داریم قابل قبول نیست و باید به در قبال مسوولیتی که برعهده داریم کوتاهی نکنیم.

امام جمعه مراغه: کوتاهی در قبال مسوولیت قابل قبول نیست

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا آیت الله محمدتقی پورمحمدی در مراسم تقدیر از اداراتی که در روزهای کرونا در حوزه های مختلف پای کار بودند، اظهار داشت: مدیران دستگاه ها علاوه بر مسوولیت اجرایی خود، وظایف دیگری دارند و آن هم استحکام رابطه با پروردگار متعال است.

وی با اشاره به اینکه مردم مسوولان را امین خود می دانند، گفت: مسوولان بایستی از اعتماد مردم سواستفاده نکنند و در کارهای خود خدا خداوند را در نظر بگیرند.
امام جمعه مراغه گفت: مسوولان باید جامع نگر باشند و علاوه بر مجموعه خود دیگر مجموعه ها را در نظر گیرند.
وی اضافه کرد: مسوولان نباید تنها مجموعه دستگاه های که در آن خدمت می کنند را ببینند چراکه تفکرات این چنینی آفتی برای کشور است.
امام جمعه مراغه با انتقاد از طرح ها و پروژه های بی نتیجه خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین مشکلات جمهوری اسلامی طرح هایی است که از روی فشار و با عنوان طرح های انتخاباتی کلنگ زنی شده و پس از گذشت چندین سال همچنان بی نتیجه باقی مانده اند.
آیت الله پورمحمدی ادامه داد: طرح های بی نتیجه حیف و میل بیت المال است و باید از کلنگ زنی آن ها جلوگیری کرد.
وی در ادامه با تقدیر از اقدامات انقلابی و جهادی فرماندار مراغه گفت: فرماندار مراغه به خصوص در دوران کرونا به همراه مسوولان شهرستان در موضوع مواسات و کمک مومنانه پای کار بوده و عملکرد قابل قبولی داشتند.
وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب پذیر از کرونا توزیع شده است.
معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این جلسه گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و مردم از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا ویروس به صورت خود جوش ورود کردند و برای مقابله با بیماری در تلاش هستند.
حمید شکری گفت: ضدعفونی معابر و مکان های عمومی از سوی گروه های مردم نهاد و خودجوش مردمی با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان، توزیع مواد ضدعفونی کننده توسط ارتش، تولید ماسک از سوی نیروهای جهادی و بسیجی و شهرداری و توزیع بیش از ۳۰ هزار غذای گرم در بین نیازمندان از جمله این اقدامات است.
وی گفت: با راه اندازی گروه های جهادی در مراغه شاهد از خودگذشتگی و رشادت های بسیاری در این روزها هستیم که همانند آن را فقط در زمان جنگ تحمیلی دیده بودیم.
شکری خاطرنشان کرد: در تمامی ادارات گروه های جهادی تشکیل شده و امروز شاهد آن هستیم که دستگاه های اجرایی شهرستان همواره خود را برای روزهای سخت و بحرانی آماده کرده اند.
وی اضافه کرد: همچنین کادر درمانی شهرستان با رشادت و از خود گذشتگی، رزمندگان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند.
رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز در این جلسه گفت: در ۲ هفته گذشته نسبت به شهرستان های دیگر استان در آمار بستری و تعداد موارد مثبت کرونا روند افزایشی داشتیم.
اصغر تنومند با اشاره به اینکه بیشترین بستری را در یک هفته گذشته داشتیم، گفت: شرایط مراغه نگران کننده است و باید مردم به رعایت تمامی موارد و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی توجه کنند.
وی یا تقدیر از کمک های مردمی و همکاری گروه های جهادی از دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: میزان کمک های مردمی تا یک ماه گذشته به دانشکده علوم پزشکی مراغه نزدیک ۲ میلیارد تومان بوده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.