۱۹ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز شد

سرپرست شهرداری تبریز از ورود ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تبریز خبر داد.
به گزارش عصر آزادی آنلاین، مهدی یوسفی ظهر امروز در آیین رونمایی از ۱۹ دستگاه اتوبوس جدید ناوگان حمل و نقل، اظهار کرد: این ۱۹ دستگاه از ایران خودرو دیزل به مبلغ حدود ۸۵۰ میلیاردریال خریداری و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم همشهریان عزیز نیز در حفظ و نگهداری این اتوبوس‌ها کوشا باشند.
یوسفی اعلام کرد: برنامه ریزی کرده‌ایم که ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه‌دار باشد و در سال ۱۴۰۱ امیدوام تعداد بیش‌تری اضافه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان و عدم وجود امکان تزریق اتوبوس جدید به ناوگان مناسب نیست و امیدوارم شاهد گشایش در این حوزه باشیم.
سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: از همشهریان عزیز می‌خواهیم از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و از خودروهای شخصی خود کمتر استفاده کنند چرا که همین موضوع می‌تواند مشوق مدیریت شهری در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی باشد.
وی تصریح کرد: از تلاش‌های همکاران خود از جمله مدیران و کارکنان اتوبوسرانی که زمینه خرید اتوبوس‌های جدید را فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنم.
سرپرست شهرداری تبریز افزود: شهروندان عزیز منتظر خبرهای خوش دیگر در حوزه حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس و مترو باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.