خطر کسر امتیاز و سقوط همچنان بیخ گوش ماشین‌سازی

خطر کسر امتیاز و سقوط همچنان تیم ماشین‌سازی را تهدید می‌کند.

عصرآزادی/فرهاد فرهادپور: حواشی مالکیتی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در چند ماه گذشته در صدر اخبار فوتبالی بوده و است. با آغاز سال جدید نیز مشکلات نه تنها حل نشده، بلکه روز به روز به آن افزوده می‌شود.

اخیرا در ویدیویی که منتشر شده است مالک باشگاه طلایی پوشان شبستر که به نظر می‌رسد به لحاظ مالی نیز توانایی تیمداری در فوتبال را نیز دارد، خواستار مالکیت این باشگاه بود که شنیده می‌شود مالک فعلی این باشگاه در برابر انتقال مالکیت ماشین‌سازی مقاومت می‌کند.

این شرایط در حالی است که “امیر شتربانی” حامی مالی سبزپوشان در حال حاضر کارهای مدیریتی و به‌خصوص مالی تیم را انجام می‌دهد و تا حدی ماشین سازی را به آرامش رسانده و هزینه های ابتدایی هر باشگاهی نظیر پول هتل و اتوبوس و تغذیه را حل کرده و پاداش‌هایی نیز برای بازیکنان پرداخت شده است.

در سازمان شرکت‌ها مالکیت این تیم برعهده زنوزی بوده و قربانی در صورت بازکردن پنجره نقل و انتقلاتی مالک این باشگاه خواهد بود که در یک سال گذشته نتوانسته‌ است بر این کار جامعه عمل بپوشاند.

گفتنی است، اگر پنجره تیم فوتبال ماشین‌سازی باز نشود ابتدا از این تیم ۶ امتیاز کسر شده و پس از مدت کوتاهی به دسته ۳ رقابت‌های کشور سقوط خواهد کرد.

تیم ماشین سازی در لیگ دسته یک هم وضعیت خوبی ندارد و در پایان هفته بیست و سوم با کسب 9 امتیازی در قعر جدول قرار داشته و روز 10 فروردین در تبریز میزبان تیم ویستا توربین تهران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.