شانس بالای نصرتی و حیدر جعفری برای دستیاری بردیف در تراکتور

دو دستیار ایرانی امسال در کنار بردیف و دستیاران خارجی حضور خواهند داشت.
عصرآزادی آنلاین: تیم تراکتور امسال با قربان بردیف ترکمنستانی لیگ برتر را آغاز خواهد کرد. این مربی کهنه‌کار که سابقه قهرمانی در لیگ برتر روسیه را دارد، روز 12 تیر وارد تبریز شده و از 15 تیر تمرینات تیم تراکتور زیر نظر وی آغاز خواهد شد.
هنوز اسامی دستیاران وی اعلام نشده است اما شنیده‌ها حاکی است که دستیار اول وی هموطن‌اش بوده و یک مربی بدنساز هم با خود می‌آورد. مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور آلن دینکای رومانیایی خواهد بود.
امسال باشگاه تراکتور دو دستیار ایرانی را کنار بردیف خواهد داشت که یکی از بازیکنان گذشته تیم تراکتور و دیگری از مربیان تیم‌های پایه خواهد بود.
در فضای مجازی و از بین گزینه‌های بازیکنان قبلی تراکتور، محمد نصرتی، مرتضی اسدی و حسین خطیبی نامبرده شده است که به نظر می‌رسد شانس محمد نصرتی بیشتر باشد.
در بین مربیان پایه تراکتور هم نام‌ها‌ی حیدرجعفری، امیرعلی احمدزاده و صابر تقی‌زاده بیشتر به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد حیدر جعفری به دلیل عملکرد مطلوب دو سال گذشته‌اش در تیم امید تراکتور(نایب قهرمانی سال پیش و سومی امسال) و اینکه تعدادی از شاگردانش هم در تیم بزرگسا‌لان حضور دارند شانس بیشتری را نسبت به دو گزینه دیگر دارد. هر چند امیرعلی احمدزاده هم موفق به نایب قهرمانی لیگ برتر با تیم جوانان تراکتور شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.