سکه ۲۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین، در آخرین معاملات روز گذشته، قیمت سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بود که بطور متوسط ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. سکه طرح جدید نیز با ۲۵۰ هزار تومان کاهش به نسبت ابتدای هفته، در پایان هفته ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت داشت و در حقیقت حباب آن کاهش پیدا کرده است.

نیم‌سکه نیز با ۵۰ هزار تومان کاهش هفتگی در آخرین معاملات روز گذشته هشت میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و ربع سکه بطور متوسط با ۳۰ هزار تومان کاهش هفتگی پنج میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت داشته‌اند. سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته، سه میلیون و ۸۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است. قیمت هر مثقال طلا آب شده نیز با توجه به نوسانات قیمت اونس جهانی و نرخ ارز بطور متوسط ۶۰ هزار تومان کاهش یافته و به پنج میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش در آخرین معاملات روز گذشته یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان به‌ازای هر گرم دادوستد شده است.

حباب سکه بطور متوسط در هفته‌ای که گذشت ۲۲۰ هزار تومان کاهش داشته است. در آخرین معاملات روز گذشته، هر قطعه سکه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حباب داشته است. در این هفته انواع قطعات سکه با کاهش حباب همراه شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.