بارش باران طی هفته‌ی جاری در آذربایجان شرقی

عصرآزادی آنلاین بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از بارش باران طی هفته‌ی جاری در استان خبر می دهد.

آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند طی ۴۸ ساعت آینده با توجه به تداوم کاهش دما شاهد ابرناکی، وزش باد گاهی تا نسبتاً شدید و بارش باران در برخی نواحی به‌ویژه نواحی شرقی به صورت رگبار همراه با رعد و برق خواهیم بود و در نواحی مرتفع احتمال بارش برف نیز دور از انتظار نیست.

روز دوشنبه جوی نسبتاً پایدار خواهیم داشت اما از اواخر روز دوشنبه مجدداً سامانه بارشی دیگری وارد شده و موجب بارش باران و در برخی نواحی سبب بارش رگباری همراه با رعد و برق می‌شود که سامانه مذکور تا اواخر روز سه‌شنبه فعال خواهد بود و مجدداً از روز چهارشنبه جوی نسبتاً پایدار در استان پیش‌بینی می‌شود.

گذر امواج تراز میانی جو در برخی ساعات سبب افزایش ابر و بارش‌های پراکنده باران می‌شود که از روز چهارشنبه تا اواخر هفته این پدیده دور از انتظار نیست.

دمای استان تا اواخر روز شنبه کاهش می‌یابد اما بعد از آن تغییرات قابل توجهی پیش‌بینی نمی‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه بود و همچنین دمای فعلی آن نیز ۱۳ درجه است که نسبت به دیروز دو درجه کاهش یافته است.

گفتنی است ورزقان با دمای ۴ درجه بالای صفر، سردترین و جلفا و میانه با دمای ۲۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.