پایش ایمنی ساختمان‌ها در دستور کار سازمان آتش نشانی پی گیری شود

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ضرورت ایمنی سازی و تقویت تجهیزات و ارائه ی آموزش های لازم به نیروی انسانی در راستای پیشگیری از هرگونه بحران، گفت: توسعه ایستگاه‌های آتش نشانی متناسب با نیاز هر منطقه، محدوده جغرافیایی،  میزان خطرپذیری و ناایمن بودن راه اندازی شود.
علی ذبیحی  در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال 1402 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهارداشت: در بررسی بودجه سال 1402  بحث خرید و تعویض روغن، خرید خودرو، قطعات،تعمیرات بصورت متمرکز در بودجه دیده شود تا از هدر رفت جلوگیری شود.
وی با اشاره به اینکه در صورت خرید از یک مکان مشخص، هزینه ها کاهش می یابند، تصریح کرد: همچنین می توان مرکزی را جهت رفع مشکلات و تعمیر خودروهای شهرداری راه اندازی کرد.
ذبیحی تاکید کرد: پیشنهاد می دهم که این ردیف را در سازمان مدیریت پسماند متمرکز و پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گیرد تا از هدررفت منابع جلوگیری شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اولویت‌ سازمان آتش نشانی تجهیز و به روزرسانی تجهیزات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: گسترش حوزه خدمات رسانی سازمان‌ آتش نشانی و خدمات ایمنی و افزایش انتظارات عموم شهروندان از توانمندی‌ها و عملکرد آنها در سطح شهر، نشان از اهمیت فوق العاده و جایگاه منحصر به فرد این سازمان در سطح جامعه است.
به گفته خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج ، پایش ایمنی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و اداری در دستور کار سازمان آتش نشانی قرار گیرد و با جدیدیت پیگیری و دنبال شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.