پیام نوروزی رئیس اتاق تبریز به مناسبت آغاز سال 1402

عصر آزادی آنلاین، یونس ژائله، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز طی پیامی، آغاز سال 1402 را به تمامی تولیدکنندگان، تجار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.
بسم الله الرّحمن الرّحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

به لطف خداوند منان و آفریننده همه زیبایی های خلقت، بهاری دیگر از راه رسید و برای همه ما نوید شکوفایی و امید در عرصه های مختلف زندگی را به ارمغان آورد. بار دیگر بهاری تازه از راه رسیده است تا ما آدمیان را برانگیزد که در مسیر تعالی و بهروزی، فکر و جان و دل را از اندیشه ها و ملال های کهنه بزداییم و بِه شویم از آنچه تاکنون بوده ایم.

سال 1401 با همه فراز و نشیب هایی که داشت، به پایان رسید و برگی دیگر از تاریخ این مرز و بوم کهن ورق خورد. اینک در نخستین روز از سال جدید قرار داریم، سالی که امیدواریم شاهد ادامه روند روبه رشد فعالیت های اقتصادی، رونق تولید و اشتغال در سراسر ایران و به خصوص استان آذربایجان شرقی باشیم.

با اینکه مسیری سخت و دشوار در پیش است ولی با همبستگی و تعامل و با تخصص گرایی و شاخص مداری، تمامی غیرممکن ها، ممکن می شود و ما در اتاق بازرگانی تبریز بیش از پیش به این مهم همت خواهیم گمارد. می دانیم که همچون سال های گذشته وجود موانع و مشکلات، سدّ راهی بر مسیر فعالان اقتصادی نخواهد بود.

اینک در آستانه سال جدید، بخش خصوصی آذربایجان شرقی با افتخار اعلام می دارد که جدّی تر از سال های گذشته و با توانی مضاعف برای آبادانی و توسعه همه جانبه استان از تمامی ظرفیت های خود استفاده کرده و نسبت به رونق اقتصادی و افزایش میزان اشتغالزایی، تولید، صادرات و ارزآوری برای کشور همّت خواهد کرد.

با آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای تمامی تولیدکنندگان، تجّار، بازرگانان و فعالین اقتصادی استان آذربایجان شرقی

یونس ژائله
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.