شکست ناپذیری تیم ملی ایران در تبریز

تیم ملی ایران در حالی امروز به مصاف کنیا می‌رود که اولین بازی دو تیم در سال 1376 در تبریز برگزار شده بود.
عصرآزادی آنلاین: تیم ملی ایران در تاریخ خود 8 بار در تبریز به مصاف حریفانش رفته 4 پیروزی و 4 تساوی حاصل نتایج این تیم بوده است.
تیم ملی ایران در دو بازی مقدمانی جام جهانی 2002 برابر تیم‌های تاجیکستان و گوام به برتری دست یافته است. ایران در بازی اول 19 بر صفر گوام را شکست داد که بهترین برد تیم ملی ایران محسوب می شود. تاجیکستان هم با دو گل مغلوب تیم ایران شد.
در جام ال‌جی در سال 1380 نیز تیم ایران مقابل مراکش و پاراگوئه مساوی کرده و در نهایت در ضربات پنالتی در هر دو بازی به برتری دست یافته و فاتح این رقابت ها شد.
تیم ملی ایران 4 بازی دوستانه نیز در تبریز انجام داده است که در سال 75 با دو گل تیم ملی قطر را شکست داده و در سال 76 نیز با 3 گل کنیا را مغلوب خود کرده است. تیم ملی ایران در سال 77 در بازی برابر تیم ملی کویت به تساوی یک بر یک رضایت داد که این تنها بازی تیم ملی برگزار شده در ورزشگاه یادگار امام است و سایر بازی‌های در باغشمال انجام شده بود.
همچنین تیم ملی ایران در سال 81 در تبریز برابر تیم ملی جمهوری آذربایجان به تساوی یک بر یک رسیده بود که این بازی هم در باغشمال برگزار شده بود.
از 8 بازی برگزار شده تیم ایران در تبریز 7 بازی در ورزشگاه تختی تبریز و بازی با تیم های کنیا و آذربایجان در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.