مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در بازدید از سیمکات تاکید کرد؛

نقش بسزای بانک ها در توسعه صنایع

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه صنایع با مشارکت بانک ها تاکید کرد.
“مسعود کردستانی” در جریان بازدید از شرکت سیمکات تبریز گفت: معتقدیم برای نیل به اهداف متعالی در اقتصاد نباید جزیره ای عمل کرد بلکه با در کنار هم بودن و بهره مندی از ظرفیت ها می توان توسعه را سرعت بخشید.
وی با بیان اینکه بانک ها می توانند سرعت توسعه واحدهای صنعتی را افزایش دهند افزود: یکی از رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون توسعه اشتغال و حمایت از تولید ارزش آفرین است.
کردستانی اضافه کرد: مجموعه معظم سیمکات یکی از واحدهای پرافتخار و استراتژیک منطقه به شمار می رود که سهم بسزایی در تولید انواع سیم و کابل کشور دارد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی و همراهی این بانک جهت توسعه سیمکات تاکید کرد: در نیل به اهداف بزرگ مجموعه، بانک توسعه تعاون را در کنار خود ببینید.

◾️بیش از ۶۰ درصد تولیدات سیمکات صادرات می شود

در ادامه این بازدید، مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سیمکات با ارائه گزارشی از فعالیت های این مجموعه صنعتی اذعان داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نوع سیم و کابل در این شرکت تولید می شود.
عبداله قاری زاده از آغاز به کار این واحد صنعتی از سال ۱۳۵۷ خبر داد که در حال حاضر ۱۶۰ نفر نیروی کار ماهر دارد اضافه کرد: ۶۰ درصد تولیدات سیمکات صادرات می شود که این مجموعه از واحدهای صنعتی زیرمجموعه سازمان اقتصادی کوثر به شمار می رود.
وی تاکید کرد: مدیریت و کارکنان این شرکت به‌ منظور برآورده کردن نیازها و انتظارات ذی نفعان‌ در جهت توسعه پایدار و خلق ارزش متمایز برای مشتریان، انجام به‌ موقع تعهدات و تضمین کیفیت محصولات تلاش می‌کنند.
قاری زاده تاکید کرد: اصل مشتری سالاری و بهبود مستمر کیفیت و خدمات، باور قطعی و تثبیت شده مدیران و کارکنان این شرکت می‌باشد لذا شرکت سیمکات بر اساس مأموریت سازمانی و با نگاه به چشم‌انداز متعالی خود و با توجه به ارزش‌ها، ضمن رعایت اصول و استانداردهای ملی و بین‌المللی و با بهره‌مندی از پرسنل با تجربه و متخصص، امکان تولید انواع مختلف سیم و کابل، گرانول PVC، مفتول آلومینیوم و مس را دارا می‌باشد.
شایان ذکر است شرکت سیمکات در سال ۱۳۵۳ با هدف تولید انواع سیم و کابل، تأسیس شده و پس از طی بیش از ۴ دهه مراحل رشد و توسعه، اکنون به یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه طراحی و تولید انواع سیم و کابل کشور تبدیل شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.