رئیس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از میزانی تبریز برای مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در بحث مدیریت منابع آبی خبر داد.

تبریز، میزبان مسابقات ملی مهارت در بحث مدیریت منابع آبی

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، علی مسگر عصر در نشست خبری هفته ملی مهارت، اظهار کرد: سازمان فنی حرفه‌ای کشور به عنوان عضوی از سازمان جهانی مهارت، هر ساله مسابقه‌ای تحت عنوان مسابقه ملی مهارت را برای افراد ۲۱ سال در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ثبت نام این مسابقات از ۲۲ تیر آغاز شده و تا اواخر تیرماه به صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: مسابقه ملی مهارت در ۴۰ حرفه مختلف زیربخش‌های فناوری ساخت و ساز، مد و هنرهای خلاقانه، فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی، فناوری مهندسی و تولید، خدمات رسانی شخصی و اجتماعی و حمل و نقل برگزار می‌شود تا افراد دارای مهارت شناسایی شوند.

مسگر عصر گفت: افراد منتخب شهرستانی در اوایل مرداد ماه در مرحله مسابقات استانی شرکت می‌کنند و در هر حرفه یک فرد منتخب استانی وارد مرحله کشوری خواهد شد.

وی متذکر شد: هرساله مسابقات مرحله کشوری به صورت متمرکز در استان تهران و البرز برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا این مرحله به صورت غیر همزمان و غیر متمرکز در استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: منتخبان مرحله کشوری نیز به اردوهای جهانی معرفی می‌شوند و نفرات برتر این اردوها به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ چین راه خواهند یافت.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی آموزش فنی حرفه‌ای استان گفت: آذربایجان شرقی طی سال‌های گذشته افتخارات بسیاری را از این مسابقات جهانی کسب کرده به طوری که مدال نقره در حرفه طلا و جواهرسازی و دیپلم افتخارهای بسیاری در حرفه‌های دیگر را دریافت کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.