برگزاری مجمع عمومی و عادی هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی

مجمع عمومی عادی هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
عصر آزادی آنلاین: مجمع عمومی عادی هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی به ریاست ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آدربایجان شرقی در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
در این نشست ابتدا رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با تقدیر از اقدامات هیات استان تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جامعه ورزشی ضمن تاکید بر حمایت کامل از ورشکاران اعلام کردند برای داشتن ایران قوی بایستی ورزش قوی داشته باشیم و تاکید ویژه ای برای توسعه ورزش در کشور داشتند.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه امکانات و ظرفیت های خوبی در حوزه این رشته وجود دارد و در همین زمینه از مسئولان هیات استان قدردانی می کنم.
ستوده نژاد خاطر نشان کرد: توجه به شهرستان ها و برگزاری دوره های آموزشی از جمله انتظارات اداره کل ورزش و جوانان بوده و امیدوارم رئیس هیات استان به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.
در پایان نیز علی سلطان‌پور سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهار داشت: حضور افراد متخصص در ورزش امری بسیار مهم است که خوشبختانه در استان آذربایجان شرقی شاهد این اتفاق هستیم و همین موضوع سبب پیشرفت ورزش استان شده است.
وی افزود: امیدواریم در حوزه آموزش نیز توجه بیشتری صورت گیرد تا در آینده نیز شاهد حضور ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.