نصیری: والیبال مس سونگون لیگ برتری شد
مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان، از حضور تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر خبر داد.
عصرآزادی آنلاین، «نقی نصیری» با تایید لیگ برتری شدن تیم والیبال مس سونگون گفت: جا دارد از مساعدت آقای دکتر تقوی، رئیس فدراسیون والیبال کشور و پیگیریهای…