گزارش عملکرد خانه سینما با اعلام اینکه برای نوروز امسال، به ۲۸۰۴ نفر در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک اهدا شده است، منتشر شد.

جزئیاتی از خرج و برج خانه سینما

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، در راستای سیاست شفاف‌سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات گزارش عملکرد مالی خانه سینما درسال ۹۸ منتشر شده است.

اطلاعات گزارش عملکرد مالی خانه سینما بر اساس توافقنامه فی مابین با سازمان سینمایی شامل حمایت از دوره‌های ارتقای دانش مهارتی ویژه فعالان حرفه‌ای سینما، کمک به امور رفاهی، بیمه‌ای، درمانی و معیشتی اعضای خانه سینما، کمک به گسترش فعالیت‌های فرهنگی، گردهمایی‌ها و جشن سالانه صنوف سینمایی، کمک به برگزاری نشست‌های تخصصی صنوف سینمایی و خدمات صنفی، حمایت از برگزاری جایزه کتاب سینمایی سال و هزینه‌های پشتیبانی تنظیم شده است.

بودجه خانه سینما و چگونگی هزینه‌کرد آن در چند وقت گذشته با حاشیه‌هایی همراه بوده و حالا با انتشار این گزارش اطلاعات جزئی‌تری به دست‌ می‌اید.

براساس این گزارش ۷۲۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان برای کمک به امور رفاهی، بیمه‌ای، درمانی و معیشتی ۴۲۱ نفر، برای برگزاری جشن سینمای ایران ۶۶۴ میلیون تومان، ۱۳۴ میلیون برای برگزاری ۷۸ مراسم کانون فیلم و حدود ۱۸ میلیون برای کمک به سیل‌زدگان صرف شده است.

جزئیات دیگری از عملکرد مالی خانه سینما در این لینک پیوست می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.