ضرورت ایجاد پایگاه اورژانس در مجاورت واحدهای تولیدی بزرگ و کارگاه‌ها

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا حسین فتحی، بیستم خرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه سقوط چهار کارگر شرکت ماشین‌سازی به کانال فاضلاب، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از چنین حوادثی باید نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم انجام شده و مسایل ایمنی در کارگاه‌ها جدی گرفته شوند.

وی تاکید کرد: باید اقدامات لازم برای ایجاد پایگاه‌های اورژانس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز و واحدهای تولیدی بزرگ در مجاورت این واحدها انجام شوند.

وی با ابراز تاسف از جان باختن دو تن از کارگران شرکت ماشین سازی در حادثه صبح امروز، گفت: ساعت ۸:۵۰ صبح امروز، چهار نفر از کارگران خدمات فنی و انرژی شرکت ماشین سازی برای تمیز کردن و رفع انسداد شبکه فاضلاب با باز کردن دریچه شبکه وارد آن شدند.

به گزارش ایسنا، فتحی اضافه کرد: متاسفانه دو نفر از این کارگران بر اثر حادثه ناشی از کار دچار گازگرفتگی شده و جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز مرکز درمانی منتقل شده و تحت درمان هستند.

وی گفت: کارگران از احتمال گاز گرفتگی اطلاع نداشتند و یکی از آن‌ها برای باز کردن دریچه رفته و دیگری هم به دنبال کمک به او دچار گاز گرفتگی شده جانش را از دست داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.