رییس مجلس لهستان با تبریک انتخاب «قالیباف» به ریاست مجلس یازدهم، با بیان اینکه در شرایط کرونا باید با روحیه وحدت بین‌المللی به کارمان مشغول باشیم، اظهار کرد: امیدواریم با شکست بحران کرونا روابط پارلمانی دو کشور به حالت عادی بازگردد.

رییس مجلس لهستان در پیامی به قالیباف؛ امیدواریم با شکست کرونا روابط ایران و لهستان به حالت عادی بازگردد

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، «الژبیتا ویتک» روز یکشنبه با صدور پیام تبریکی خطاب به محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از طرف پارلمان کشور جمهوری لهستان و اینجانب،  موفقیت‌تان در انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گویم. معتقدم تجربه غنی حرفه‌ایی‌تان جنابعالی را کاملاً برای این مقام معتبر و پرمسئولیت واجد شرایط کرده است.

در شرایط کرونا باید با روحیه وحدت بین‌المللی به کارمان مشغول باشیم

رییس مجلس لهستان افزود: در چنین موقعیت دشواری که ما در جدال علیه بیماری همه‌گیر جهانی هستیم، بسیار حائز اهمیت است که با روحیه وحدت بین‌المللی به کارمان مشغول باشیم. با این روحیه مایلم همبستگی کامل‌مان را با مردم ایران که به شدت درگیر این همه‌گیری هستند، ابراز کنم.

ویتک تصریح کرد: به امید آن که ما به زودی قادر باشیم این بحران را شکست دهیم و به روابط عادی پارلمانی خود برگردیم، بهترین آرزوهایم را در سلامتی و موفقیت که برای جنابعالی رضایتمندی به ارمغان خواهد آورد، ارسال می‌کنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.