مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری تبریز گفت: آتش‌سوزی در کارگاهی واقع در چرمشهر با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

آتش‌سوزی در چرمشهر تبریز مهار شد

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زبر دست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این آتش سوزی صبح امروز در کارگاه بازیافت ضایعات پلاستیک در چرمشهر رخ داد.

وی ادامه داد: با گزارش شهروندان به سامانه ۱۲۵و اعلام مشاهده دود و آتش از داخل کارگاهی در چرمشهر، آتش نشانان ایستگاه شماره ۱۳ به محل حادثه اعزام و اقدام به اطفاء حریق کردند.
وی گفت: این آتش سوزی در محل دپوی ضایعات پلاستیک در داخل یکی از سوله ها رخ داده و به شدت در حال سوختن بود که تیم عملیاتی با هماهنگی گروهی، محل آتش سوزی را احاطه و اقدام به مهار حریق کردند.
زبردست اظهار کرد: مهار اتش سوزی به دلیل شعله و دود بسیار غلیظ کار آتش نشانان را با مشکل و سختی روبرو کرده بود از این رو نیروهای عملیاتی با استفاده از دستگاه های تنفسی به کانون حریق نفوذ و این آتش سوزی را اطفاء حریق کردند.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به گستردگی حریق، آتش نشانان ایستگاه های ۳ و ۱۶ نیز در محل حادثه حاضر و این آتش سوزی بدون صدمات جانی خاتمه یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.