نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشاهیر فرهنگ و هنر نماد آذربایجان‌شرقی هستند، گفت: مردم کشور همواره نگاه ویژه‌ای به بخش فرهنگ و هنر خطه آذربایجان داشته‌اند.

نماینده مجلس: توجه به فرهنگ و هنر اولویت مجلس است

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا روح الله متفکر آزاد در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از هنرمندان و روسای انجمن های هنری استان اظهار کرد: وقتی نام آذربایجان برده می شود همگان یاد فرهنگ و هنر این خطه افتاده و انتظار ویژه ای از بخش فرهنگ استان وجود دارد که این امر، ضرورت توجه خاص نمایندگان مجلس استان به این حوزه را نمایان می سازد.

وی با اشاره به اینکه مشاهیر فرهنگ و هنر نماد آذربایجان شرقی هستند، اضافه کرد: مردم کشور همواره نگاه ویژه ای به بخش فرهنگ و هنر خطه آذربایجان داشته اند.

متفکر آزاد اظهار کرد: حوزه فرهنگ و هنر یکی از اولویت های مهم مجلس شورای اسلامی است و نمایندگان در دوره جدید توجه ویژه ای به این حوزه خواهند داشت.

وی ادامه داد: بر روی مساله هنر و فرهنگ تمرکز عالمانه ای داشته و با شنیدن نظرات افراد متخصص و باتجربه در حوزه های مختلف فرهنگ و هنر، سعی در کمک به این بخش چه در تدوین قوانین حمایتی و چه نظارتی خواهیم داشت.

متفکر آزاد افزود: به عنوان یکی از نمایندگان مردم در مجلس، علاوه بر ارتباط با مسوولان هنر و فرهنگ، با متخصصان این حوزه نیز نشست و برخاست هایی داشته و دیدگاه های آنان را خواهم شنید تا متناسب با نظرات و دیدگاه های آنان، به همراه دیگر نمایندگان نسبت به رفع مشکلات این قشر و تدوین قوانین لازم اقدام کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.