فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: از محل اعتبارات کمیته امداد و بهزیستی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همچنین کمک‌های خیرین تعداد ۱۳ باب خانه محرومین با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر احداث شده است.

تاکید فرماندار آذرشهربر تکمیل واحد‌های نیمه تمام مسکن محرومان

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان الهیاری براهتمام جدی فرماندار شهرستان آذرشهر  ادارات برای تکمیل پروژه‌های محرومیت زدایی ناتمام سال ۱۳۹۸ تأکید کرد افزود: دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و همچنین نهاد‌های حمایتی با بسیج امکانات خود در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مسکن محرومین مساعدت داشته باشند.
او تصریح کرد: واحد‌های مسکونی محرومین به خاطر کمک‌های خیرین و همچنین مساعدت در هزینه‌های مربوط به انشعابات و عوارض مربوط به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با هزینه‌ای کمتر از ۵۰ درصد از هزینه معمولی به اتمام می‌رسد.
سرهنگ پورزینال فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر نیز در این جلسه گفت: عملیات اجرایی خانه‌های محروم در سطح شهرستان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
او عمل به تعهدات ادارات بهزیستی و کمیته امداد را خواستار شد و افزود:در صورت انجام تعهدات ادارات، بسیج سازندگی شهرستان آمادگی دارد ظرف یک ماه خانه‌های محروم را به مرحله افتتاح و بهره برداری برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.