وزیر کشور گفت: اصناف کمک شایانی به کنترل این بحران و برقراری نظم اقتصادی کرده‌اند و بی‌تردید بدون همراهی مشفقانه اصناف، توفیق همکاران ما در دستگاه‌های مختلف در مهار بیماری میسر نبود.

وزیر کشور: دستگاه‌های مختلف بدون همراهی اصناف در مهار کرونا موفق نمی‌شدند

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در پیامی ضمن تبریک روز اصناف و قدردانی از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان تاکید کرد: از آغاز روند شکل گیری انقلاب اسلامی و پیروزی آن تاکنون در تمام مراحل و مقاطعی که کشور به حمایت و همکاری فوق العاده اصناف و بازاریان عزیز، نیاز داشته است، آنان از تلاش و همراهی صمیمانه، کوتاهی نکرده و فعالانه و مشتاقانه دولت و ملت را یاری داده اند.
رحمانی فضلی در این پیام تصریح کرد: نقش آفرینی مؤثر جامعه بزرگ اصناف در حوادث و فرازهای مهم سال های اخیر نیز، کماکان تداوم داشته و از جمله در برابر تحریم های ظالمانه اقتصادی علیه ملت عزیز ایران، به ثبات و آرامش کشور یاری رسانده است.
وی اظهار داشت: با پدیدار شدن ویروس کرونا در کشور در روزهای پایانی سال گذشته، درست در زمانی که فعالان صنوف و بازار، امید به افزایش حجم فروش و رونق تجارت داشتند، مشکلات جدی و نگرانی‌های جدیدی برای اصناف و بازاریان ایجاد شد و با وجود گذشت چند ماه، تبعات اقتصادی و اجتماعی این بحران از جمله؛ کاهش درآمد، افزایش اجاره‌ بها، افزایش هزینه‌های جاری و مشکلات مختلف در حوزه تولید و توزیع، گریبان‌گیر این قشر اقتصادی فعال و پر تلاش جامعه است.
وزیر کشور افزود: با این همه همچنان شاهدیم که جامعه بزرگ اصناف با ساماندهی توانمند، تعامل، همراهی و همکاری ارزشمند خود با دست‌اندرکاران نظام سلامت کشور، کمک شایانی به کنترل این بحران و برقراری نظم اقتصادی کرده اند و بی‌تردید بدون همراهی مشفقانه اصناف، توفیق همکاران ما در دستگاه های مختلف در مهار بیماری میسر نبود.
رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: اکنون به مناسبت اول تیرماه، ضمن تبریک روز اصناف، مراتب قدردانی خود را از تمامی فعالان جامعه اصناف و بازاریان عزیز ابراز می دارم و از خدای بزرگ موفقیت آنان را مسالت دارم.
وی ادامه داد: امیدوارم هرچه زودتر، با مهار کامل بیماری کرونا، شاهد سلامتی همه مردم و شادابی اصناف و بازاریان و یکایک کسبه خدمتگزار و مردم عزیز کشورمان باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.