مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از تامین برق 178 مشترک جدید صنعتی طی سال 98 خبر داد و گفت: تاکنون 2542 واحد صنعتی توسط این شرکت تامین برق شده است.

تامین برق 2542 واحد صنعتی در تبریز

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا عادل کاظمی در این خصوص اظهار کرد: هم اکنون انرژی مورد نیاز بسیاری از شهرک‌های صنعتی، توسط پست‌های فوق توزیع سیار تامین می‌شود و در آینده‌ نیاز است این پست‌ها به صورت ثابت مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

وی بیان کرد: در شهر صنعتی شهید سلیمی، تعداد 909 مشترک دیماندی در امور برق آذرشهر وجود دارد که همگی تامین برق شده‌اند.

وی ادامه داد: 718 واحد صنعتی در امور برق اندیشه تامین برق شده‌اند که شامل 472 مشترک شهرک صنعتی رجایی و 246 مشترک شهرک صنعتی سهند می‌شوند.

کاظمی همچنین از تامین برق 652 واحد صنعتی در امور برق قراملک خبر داد و گفت: 444 مشترک امور برق قراملک در چرمشهر و 208 مشترک در شهرک فناوری واقع شده‌اند.

وی تعداد مشترکان صنعتی امور برق خسروشاه را 130 واحد شامل 92 مشترک در شهرک غرب و 38 مشترک در شهرک آخولا عنوان کرد و افزود: 124 مشترک برق در شهرک عالی‌نسب در حوزه‌ی امور برق ائل‌گلی و 9 مشترک صنعتی نیز در شهرک اسپیران در امور برق ستارخان توسط برق تبریز تامین برق شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون 2542 واحد صنعتی توسط این شرکت تامین برق شده است، اظهار امیدواری کرد طی سال 99، تعداد مشترکان شرکت در شهرک‌های صنعتی 5 درصد افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، تا پایان سال 98، تعداد 9870 مشترک دیماندی و بیش از یک میلیون مشترک عادی در محدوده‌ی شرکت توزیع نیروی برق تبریز وجود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.