رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی در بخش پیشگیری در دادگستری استان وجود دارد و اقدامات مناسبی نیز انجام شده است، گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا موسی خلیل اللهی، در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر کجا امر به معروف و نهی از منکر باشد تشکیلات قضایی استان نیز حضور دارد، افزود: آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید شناسایی و به صورت علمی با آن برخورد شود.

وی اظهار داشت: در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید توجه ویژه ای به جوانان کرد چراکه اگر به جوانان توجه نشود و آنها را جذب خود نکنیم قطعا جدب کانال های دیگری خواهند شد.

خلیل الهی، با تاکید بر اینکه گاهی خود تحریمی می کنیم، ادامه داد: متاسفانه فضای بیرونی و مجازی را رها کرده ایم در حالی که باید در این فضاها به صورت مستمر حضور داشته باشیم.

حجت الاسلام نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه رویکرد ستاد، ترویج معروف است، گفت: بحث حجاب هر چند در جایگاه خود اهمیت دارد اما این موضوع تنها محور امرو به معروف و نهر از منکر نبوده و مسایل و موضوعات دیگری در حوزه های اجتماعی، زیست محیطی و دیگر بخش ها وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.