شهردار مرند از تشدید برخورد با تخلفات ساختمانی و تفکیک غیر مجاز و نیز قطع درختان در این شهر خبر داد.

برخورد با تخلفات ساختمانی در مرند تشدید می شود

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا حسین کاوه  در گفت و گو با خبرنگار ، ضمن اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز خاطرنشان کرد: به طور شبانه‌روز در حال شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد قاطع و قانونی با عاملان این نوع ساخت و سازها هستیم.

وی گفت: به منظور مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرف‌های غیرقانونی، برنامه‌ریزی کاربردی با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و شهرسازی در نظر گرفته شده که به زودی اجرایی می شود.

شهردار مرند اظهار کرد: ساخت و ساز غیرمجاز نه تنها موجب آسیب جدی به سیمای شهر می‌شود، بلکه از نظر فنی به جهت عدم استحکام و ساخت غیراصولی، جان شهروندان را به خطر می اندازد.

وی ضمن تاکید بر قانون‌مداری و اهتمام ویژه دستگاه‌های ذیربط در برخورد با هرگونه عملیات ساخت و ساز غیرمجاز گفت: شهرداری مرند با فعال‌تر کردن گشت‌های نظارت، از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه جلوگیری خواهد کرد.

کاوه همچنین از صاحبان املاک خواست قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز از جمله تخریب، تعمیر، تعویض سقف و دیوارچینی به شهرداری مراجعه و مجوزهای لازم را اخذ کنند، در غیر اینصورت، با متخلفین برخورد قانونی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وصول برخی گزارش ها در خصوص حذف عنوان شهید از تابلوهای برخی معابر و از جمله کوچه ها گفت: در این راستا بلافاصله موارد گزارش شده شناسایی و نسبت به اصلاح و تکمیل تابلوها اقدام لازم صورت پذیرفت.

شهردار مرند افزود: اغلب موارد اصلاح شده، مربوط به تابلوهایی است که سالیان گذشته طراحی و نصب شده است.

وی یادآوری کرد: همانند سابق و طبق سیاست های شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری مرند، در نامگذاری معابر، اولویت با شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

شهرستان مرند با بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.