سرمربی مس سونگون گفت: معمولا تیمی که به لحاظ فنی قدرتش به تیم مقابل نچربد، علیه رقیب حاشیه سازی می کند و می خواهد ضعفش را با ایجاد حاشیه و شایعه جبران کند.

قهرمانی را تقدیم مردم دوست داشتنی آذربایجان می‌کنیم/ تیمی که ضعف فنی دارد، حاشیه سازی می‌کند

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایسنا علیرضا افضل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بازیکنان ما در دو بازی رفت و برگشت با وجود اینکه سختی های زیادی متحمل شدند، واقعا زحمت کشیدند و ما را سربلند کردند و  از همه بازیکنان و همچنین مدیران مجموعه مس تشکر می کنیم که قهرمانی را برای ما به ارمغان آوردند و  خدا را شاکر هستیم که توانستیم در این فصل با ارائه بازی های خوب، جام قهرمانی را تقدیم مردم شریف آذربایجان و ورزقان کنیم.

علی رغم کمبود مهره، توانستیم بازی را اداره کنیم

وی در رابطه با بازی فینال نیز گفت: بازی بسیار سنگینی بود و چون بازی فینال بود، حساسیت خاص خود را داشت و علی رغم اینکه ما با کمبود مهره مواجه بودیم، توانستیم بازی را بخوبی اداره کنیم و در مقابل ما تیمی قرار داشت که بسیار پر مهره بود و بازیکنان جدیدی را جذب و هزینه های زیادی کرده بودند و ما خیلی خوشحال هستیم که توانستیم این تیم را شکست داده و برای سومین بار پیاپی قهرمان لیگ فوتسال شویم.

اگر تماشاگران حضور داشتند، گل های بیشتری می زدیم

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان تاثیر کرونا بر روند آمادگی و هماهنگی بازیکنان بیان کرد: به هر حال تاثیر بسیار زیادی داشت بطوریکه ما قبل از تعطیلی بازی ها در آمادگی بیشتری قرار داشتیم و میزان هماهنگی بازیکنان نیز بسیار بالا بود. همچنین در آن زمان تعداد بازیکنان بیشتری در اختیار داشتیم و مهم تر از همه بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه است که مطمئنا اگر این بازی با حضور تماشاگران برگزار می شد،گل های بیشتری به ثمر می رساندیم.

هیچ مذاکره ای با تیم های اصفهانی نداشته ام

سرمربی مس سونگون در رابطه با بحث نقل و انتقالات، حفظ ستاره ها و تقویت تیم نیز خاطرنشان کرد: ابتدا باید با مدیران باشگاه جلسه ای برگزار کنیم که آیا خواهان ادامه همکاری با من هستند یا خیر. چون قرارداد من با باشگاه تا پایان فصل جاری بود و در حال حاضر قراردادمان تمام شده و تاکنون هیچ صحبتی در رابطه با بحث تمدید قرارداد ما بین من و باشگاه انجام نشده است.

وی در واکنش به خبر مذاکرات با یک تیم اصفهانی که هفته گذشته برخی رسانه ها منتشر کردند نیز گفت: هیچ مذاکره ای انجام نشده بود و همه این بحث ها شایعه ای بیش نبود که توسط دوستانی که با آنها بازی داشتیم، به وجود آمده بود و موضوع از این قرار بود که من با مدیر ورزش و جوانان اصفهان که یکی از دوستان قدیمی و صمیمی من است، دیداری داشتم اما متأسفانه دوستان شایعه ای را درست کردند که افضل با یک تیم اصفهانی قرارداد امضا کرده است.

مس، بدون من هم قهرمان می شود

وی ادامه داد: فرقی نمی کند که من در کادر فنی مس باشم یا خیر، این تیم به کار خودش ادامه خواهد داد و همانطور که سال قبل هم من نبودم و قهرمان ایران و آسیا شد، لذا بودن یا نبودن من تفاوتی ندارد و این تیم به دلیل تشکیلات قوی، مدیران خوب و حمایت تماشاگران و مردم دوست داشتنی آذربایجان که دست تک تک شان را می بوسم، همیشه قهرمان است.

عرق من به تیمی است که با آن قرارداد دارم

افضل در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون صحبت هایی از طرف مسئولین اصفهانی برای جبران ناکامی سه ساله این استان در کسب قهرمانی با وی انجام شده است؟، اظهار کرد: درست است که من اصفهانی هستم ولی عرق من به تیمی است که با آن تیم قرارداد دارم و در آنجا فعالیت می کنم و بر اساس تعهداتی که با تیم طرف قرارداد دارم، عمل می کنم. به هرحال دوستان به ما لطف داشتند و دو سال قبل تنها با یک باخت ما را تبعید کرده و جایگزین مان را نیز انتخاب کردند و ما بسیار خوشحال هستیم که موفق شدیم جام قهرمانی را تقدیم مردم دوست داشتنی آذربایجان کنیم.

کار کردن در تبریز برایم بسیار راحت است

وی در رابطه با تفاوت فعالیت در تبریز و اصفهان و اینکه کار کردن در کدام شهر راحت تر است، بیان کرد: من در تبریز راحت هستم چون قبلا نیز با مجموعه مس سونگون همکاری کرده ام و با مدیران این تیم بسیار راحت تر کار می کنم و اعتماد دوطرفه ای بین ما وجود دارد اما متأسفانه در اصفهان فضای بازیکن سالاری وجود دارد و این بازیکن است که تصمیم می گیرد و مدیریت باشگاه هیچ تصمیمی نمی گیرد.

تیمی که ضعف فنی دارد، حاشیه سازی می کند

سرمربی مس سونگون با انتقاد از حاشیه سازی ها و رفتار کادرفنی گیتی پسند در این بازی گفت: وقتی که قدرت فنی یک تیم به طرف مقابل نچربد، این تیم تصمیم به حاشه سازی می شود و به همین دلیل مدیریت و مالک تیم حریف از هفته قبل علیه مدیریت و کادر فنی مس سونگون حاشیه سازی کرده و شایعاتی ایجاد کردند که هیچ کدام صحت نداشت و حتی از خوشحالی های ما که بعد از به ثمر رسیدن گل انجام می دادیم، تصویربرداری کردند در حالیکه این خوشحالی ها کاملا طبیعی است، ما که نمی توانیم موقع گل زنی بازیکنان مان خوشحالی نکنیم و همانطور که گفتم همه این کار ها بخاطر ضعف فنی تیم حریف بود که می خواستند این کمبود را با حاشیه سازی هایشان جبران کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.