نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در این شهرستان مناسب نیست و نیاز به رسیدگی دارد.

نماینده مجلس: وضعیت راه‌های بستان آباد مناسب نیست

به گزارش عصر آزادی آنلاین به نقل از ایرنا غلامرضا نوری در حاشیه جلسه بررسی مشکلات راههای اصلی و فرعی شهرستان بستان آباد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه متاسفانه برخی از پروژه های راه و شهرسازی در این شهرستان به کندی اجرا می شوند، افزود: پروژه چهار خطه شدن مسیر بستان آباد به شیبلی با گذشت چندین سال از شروع عملیات اجرایی آن، هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین بار و مسافر از حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد امروزه امری اجتناب ناپذیر شده است، افزود: در حوزه راه نیاز به تعریف کارهای اساسی و پروژه های جدید از جمله کمربندی برای کاهش خطرات و آسیب های جاده ای هستیم.

نوری با اشاره به لزوم ساماندهی ورودی و خروجی شهر بستان آباد، از سه راهی بنه کهل بعنوان نقاط حادثه خیز در شهرستان نام برد و افزود: استقرار ۲ شهرک صنعتی و تردد چندین مسیر روستایی در این منطقه توجه هر چه بیشتر مسئولان در ساماندهی این سه راهی را می طلبد.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس شورای اسلامی لزوم ساماندهی آسفالت راه های روستایی را از اولویت های دیگر شهرستان عنوان کرد و افزود: کوتاهی در این حوزه می تواند ضرر و زیان بیشتری به راههای فرعی در شهرستان وارد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.