معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره‌های آموزشی بورس توسط این معاونت خبر داد.

نحوه سرمایه گذاری در بورس را با جهاددانشگاهی بیاموزید

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا اکبر اسمعیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط کنونی که گرایش بخش عمده ای از مردم به حضور در بازار سرمایه افزایش یافته و نیاز به دریافت آموزش‌های تخصصی در این زمینه برای موفقیت بیشتر در این بازار احساس می‌ شود، تصمیم به برگزاری این دوره های آموزشی با استفاده از اساتید مجرب بازار سرمایه گرفتیم.

وی گفت: آموزش گام به گام سرمایه گذاری در بورس و تابلو خوانی، تحلیل تکنیکال در بورس و تحلیل بنیادی در بورس به ترتیب عناوین این دوره‌های آموزشی هستند.

وی یادآور شد: این دوره‌ها به دو شکل حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و مجازی در سامانه امجد جهاددانشگاهی برگزار می شود و علاقمندان جهت آموزش نحوه سرمایه گذاری در بورس می‌توانند بر اساس شرایط خود یکی از دوره‌های مجازی یا حضوری را انتخاب کنند.

اسمعیلی با تاکید بر ارائه گواهی نامه معتبر قابل ترجمه در پایان این دوره های آموزشی از سوی جهاددانشگاهی گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آموزش جهاددانشگاهی واقع در تبریز، آبرسان، کوی بزرگمهر به شماره 33370431 و مرکز الغدیر در یکه‌دکان به شماره 32663971 تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.