پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس، گفت: «مهدی عبدی»‌ با وجود سن کم نشان داد که آینده‌ درخشانی در پرسپولیس خواهد داشت.

استیلی: «عبدی» مهاجم آینده‌داری است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، حمید استیلی در محل فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران در خصوص نپذیرفتن پست سرمربیگری تیم فوتبال جوانان، اظهار داشت: از بازیکنان تیم جوانان شناختی نداشتم و سرمربیگری این تیم را قبول نکردم. چند گزینه مدنظر کمیته فنی قرار دارند و زمان کمی تا آغاز مسابقات باقی مانده است. امیدوارم که بهترین اتفاق برای این تیم رخ بدهد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شروع دوباره مسابقات لیگ گفت: مثل همه جای دنیا خوشبختانه لیگ ما هم شروع شد. همه باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. اگر مسابقات شروع نمی‌شد با مشکلاتی در سطح بین‌المللی، باشگاهی و باشگاهی مواجه می‌شدیم.

وی اذعان داشت: هواداران در ورزشگاه‌ها نیستند و اکنون بازیکنان و مربیان نقش مهمی دارند. مردم به دور از ورزشگاه دوست دارند بازی‌های خوبی را ببینند و امیدوارم همینطور شود و لیگ به خوبی پایان یابد.

استیلی درباره مشکلات مالی تیم‌ها اذعان داشت: مشکل مالی برای همه وجود دارد. انشالله مدیریت باشگاه کمک کند و تعهدات پرداخت شود. مشکلات مالی در کشور ما در همه بخش‌ها وجود دارد و تمام سطوح جامعه خصوصا بعد ازکرونا با محدودیت فراوانی روبرو شده‌اند. بازیکنان هم باید کمی صبور باشند. وضع استقلال و پرسپولیس به خاطر هوادران زیادی که دارند از لحاظ مالی نسبتا خوب است. همه باید در کنارهم کمک کنیم تا این روزهای سخت تمام شود.

وی در پایان راجع به عملکرد پرسپولیس گفت: پرسپولیس به قهرمانی نزدیک است اما چیزی تمام نشده است. پرسپولیس به سه امتیاز مهم مقابل پیکان رسید. مهمترین نکته درخشش جوانی به نام مهدی عبدی بود. او ۲ گل زد و موقعیت‌های خوبی را درست کرد و نشان داد می‌تواند در آینده بیشتر بازی کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.