رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: زبان گویای هنر بهترین ابزار برای مطالبه گری از اعمال ضدبشر آمریکایی است.

زبان گویای هنر، بهترین ابزار برای مطالبه گری از اعمال ضدبشر آمریکایی است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام رسول برگی در حاشیه برگزاری کارگاه گرافیک «حقوق بی بشر»، با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار کرد: در هفته فرهنگی و سیاسی واقع شده‌ایم که باید در این هفته اقدامات فرهنگی موثری توسط نهادهای فرهنگی و هنری و همچنین هنرمندان انجام شود.

وی افزود: در این راستا، گرافیست‌های جوان به دعوت حوزه هنری آذربایجان شرقی و با حضور استاد مجید دلدوزی گردهم آمدند تا در زمینه مطالبه گری در خصوص حقوق بشر آمریکایی و اعمال نژادپرستی این دولت، اقدامات موثر فرهنگی انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان با بیان اینکه باید در زمینه مطالبه گری به حق از آمریکا و دولت‌های اروپایی فعاایت‌های مطلوبی صورت گیرد، تصریح کرد: زبان گویای هنر بهترین ابزار برای مطالبه گری از اعمال ضدبشر آمریکایی است که ما باید از این پتانسیل به نحواحسن استفاده کرد.

وی ادامه داد: حوزه هنری استان با توجه به محدودیت‌های مادی و منابع، اقدامات بسیار ارزنده ای در راستای اعتلای فرهنگ استان انجام می‌دهد و در این کارگاه نیز طرح‌های با کیفیتی تولید شده است.

حجت الاسلام برگی افزود: روحیه و اراده انقلابی عوامل حوزه هنری استان موجب انجام فعالیت‌های مهم فرهنگی در استان شده که از این جهت از تمامی همکاران حوزه هنری تقدیر و قدردانی می‌کنم.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، همزمان با هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، کارگاه گرافیک «حقوق بی بشر» توسط حوزه هنری آذربایجان‌شرقی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.