احد شیخ لاری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از مقام خود استعفا کرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی استعفا کرد

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، سرپرست تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در گفت وگو با خبرنگار ، ضمن تایید این خبر، اظهار کرد: بلافاصله پس از باخت مقابل تیم فولاد اهواز ، سرمربی تیم استعفای خود را تقدیم هیات مدیره باشگاه کرد و آنها نیز پس از بررسی عملکرد وی، این استعفا را قبول کردند.

سیدمحمد علوی با بیان اینکه سرمربی جدید ماشین سازی حداکثر تا فردا مشخص و اعلام می شود، افزود: تعیین سرمربی جدید از وظایف هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه است و آنها نیز با ۲ یا ۳ گزینه مدنظر خود در حال رایزنی هستند.

وی از نام بردن گزینه های سرمربی گری تیم ماشین سازی خودداری کرد و اظهار داشت: من نیز اطلاعی در این خصوص ندارم، اما به طور قطع امروز و فردا اسم سرمربی جدید تیم مشخص می شود و از روز جمعه فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

علوی از تعطیلی تمرینات امروز ماشین سازی به دلیل استراحت خبر داد و اضافه کرد: فردا تمام بازیکنان سر تمرینات حاضر می شوند و کادر فنی تیم مسئولیت اداره این تمرینات را بر عهده خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، شیخ لاری که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر به عنوان سرپرست تیم فوتبال تراکتور تبریز و سپس به عنوان سرمربی موقت این تیم پس از کناره گیری مصطفی دنیزلی انجام وظیقه می کرد، با استعفای رسول خطیبی از سمت سرمربیگری ماشین سازی، جایگزین وی شد.

شیخ لاری در ۶ بازی برای ماشین سازی، بهرغم ارایه بازی های هوب، عملکرد بسیار ضعیفی در نتیجه گیری داشت و از مجموع ۱۸ امتیاز تنها ۲ امتیاز به دست آورد.

ماشین سازی تبریز با ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته ۲۳ باید روز ۱۵ تیر ماه در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر برود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.