در روز چهاردهم تیرماه اتفاقات جالبی در فوتبال ایران و جهان رخ داد که بیشتر آنها به سمت کرونا و جنجال‌های پیرامونش در لیگ برتر ایران و از همه مهم‌تر شاید ابتلای چندین بازیکن استقلال به ویروس کوید-۱۹ بود.

همراه با فوتبال ایران و جهان در روز چهاردهم تیرماه

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، چهاردهم تیرماه سال ۱۳۹۹ روز بسیار مهم و جنجالی برای فوتبال ایران بود. روزی که در آن مشخص شد ۲ تیم فولاد و استقلال بازیکنانی کرونایی فراوانی دارند. در کنار آن اتفاقات جالب دیگری نیز رخ داد که در ادامه در بسته خبری امروز خبرگزاری ایرنا با یکدیگر مرور می‌کنیم.

۱۶ عضو تیم فولاد به ویروس کرونا مبتلا شدند

تیم فوتبال فولاد خوزستان به مازندران سفر کرد اما جواب تست کرونای قطعی اعضای این تیم آمد و مشخص شد که ۱۱ بزایکن و پنج عضو این باشگاه مبتلا به ویروس کرونا هستند. حالا کاروان این تیم در هتل اقامت دارند و مشخص نیست که چه اتفاقی در پیش خواهد بود. مدیران این باشگاه اعلام کرده‌اند چون بیش از ۲۵ درصد از اعضا، مبتلا هستند طبق قانون به میدان نمی‌روند و باید قرنطینه شوند.

مهدی پاشازاده سرمربی جدید سپیدرود شد

پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی پیشین تیم شهرداری ماهشهر هدایت سپیدرود رشت را قبول کرد. سپیدرود در لیگ ۱۸ تیمی آزادگان رتبه هفدهم را به خود اختصاص داده استو باید دید پاشازاده می‌تواند این تیم را از سقوط نجات دهد یا خیر.

ادامه سکونشینی‌های عجیب علیرضا؛ پایان ماجرای جهانبخش و برایتون

سکونشینی برای چهارمین هفته پیاپی یک پیغام مهم را در بر دارد. علیرضا در حضور گراهام پاتر جایی در برایتون ندارد و باید جدا شود. برایتون امروز بدون علیرضا با یک گل از سد میزبان خود نوریچ گذشت و از سقوط دور و دورتر شد.

امیری: از ۲ هفته دیگر پرسپولیس را همراهی می‌کنم

هافبک سرخپوشان تهرانی که در بازی برابر پیکان مصدوم شد اعلام کرد که از ۲ هفته دیگر می‌تواند تیمش را همراهی کند. امیری فعلا جدال برابر شاهین را از دست داد و باید دید از کدام بازی می‌تواند به یحیی گل‌محمدی کمک کند.

رییس اسبق بارسا: «مسی» تیزتر از آن است که بازیچه شود

این روزها بحث جدایی مسی از بارسلونا مطرح می‌شود. شایعه‌ای که با توجه به وضعیت بد بارسا دور از ذهن نیست. با این حال ساندرو راسل، رییس اسبق باشگاه کاتالان نظر دیگری دارد.

گابریل: بازگشت به پرسپولیس چالش جالبی خواهد بود

گابریل در خلال صحبت‌هایش اعلام کرده دوست دارد بار دیگر پیراهن سرخپوشان تهرانی را بر تن کند. اتفاقی که با توجه به سن و سالش بعید به نظر می‌رسد.

سعادتمند: جلوی اعزام تیم استقلال را به جم گرفتیم

کاروان استقلال به فرودگاه مهرآباد هم رفت اما با اعلام اینکه ۱۳ عضو این باشگاه مبتلا به ویروس کرونا هستند؛ از سفر خودداری کردند چرا که با توجه به قانون اگر بیش از ۲۵ درصد از اعضا مبتلا باشند باید کل نفرات برای ۲ هفته به قرنطینه بروند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.