سرمربی صنعت نفت آبادان معتقد است تیمش روی یک غافلگیری و همیچنین یک اشتباه فردی به تراکتور باخته است.

سراج: مسئولیت شکست تیم با من است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، بهنام سراج سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست برابر تراکتور در نشست خبری حضور یافت و اظهار کرد: از مردم آبادان بابت نتیجه‌ای که گرفتیم عذرخواهی می‌کنیم. من اهل بهانه آوردن نیستم اما بازیکنان ما خسته بودند و با این حال تلاش خود را کردند.

وی ادامه داد: تیم ما ضد فوتبال بازی نکرد اما این تراکتور بود که توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و بتواند با برد برابر ما بتواند موقعیتش در جدول را بهبود ببخشد. ما ۲ بازی پشت هم در آبادان داریم که امیدواریم با کسب آن ۶ امتیاز بتوانیم دوباره به کورس برگردیم. همیشه گفتم که مسئولیت باخت با من است و شیرینی پیروزی برای شاگردانم است.

سراج افزود: در نیمه اول روی اشتباه فردی گل خوردیم و برنامه ما این بود که ابتدا گل نخوریم و سپس روی ضد حمله‌ها به دنبال گلزنی باشیم. سعی کردیم در نیمه دوم با تغییر سیستم نتیجه را برگردانیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. تراکتور هم در دفاع عالی بود و نگذاشت که کارها طبق خواسته ما پیش برود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پایان گفت: مشکل خاصی در میزبانی تیم حریف نبود و پروتکل‌ها هم تا جایی که می شد رعایت شده بود و ناراحتی من تنها از نتیجه بازی بود. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و به دنبال پیروزی در ۲ بازی آینده خود هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.