مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در تازه‌ترین ارزشیابی خودروهای ساخت داخل کشور در خردادماه سال جاری توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول سمند با ارتقای سطح کیفی و اخذ نمره کیفی مطلوب موفق به کسب سه ستاره استاندارد کیفی شده است.

محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایسنا، حمید حاجی زاد منصور با اعلام این خبر اظهار کرد: با اضافه شدن سمند به جرگه محصول با کیفیت مطلوب، هم‌اکنون تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است که این دستاورد مهم مرهون تلاش بی‌وقفه و موثر مدیران و کارکنان خدوم این مجموعه صنعتی است.

وی با اشاره به اینکه ایران خودرو تبریز تنها مجموعه صنعتی ایران خودرو در تولید سمند در کشور است، بیان کرد: سورن پلاس یک محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با تغییرات ظاهری متنوع است که تولید ویژه این محصول پایان یافته و منتظر تأیید و اخذ مجوزهای لازم جهت تولید انبوه در سایت تبریز هستیم.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در شش ماهه دوم سال جاری 2000 دستگاه از این محصول در ایران خودرو تبریز تولید و تجاری‌سازی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی ایران خودرو تبریز، در حال حاضر تمامی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو دارای دو ستاره کیفیت و بالاتر از آن هستند و محصول تک ستاره در سبد محصولات ایران خودرو وجود ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.