مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت جریان‌سازی فرهنگی در زمینه عفاف و حجاب در جامعه، گفت: این مقوله باید در مدارس نهادینه شود.

نهادینه شدن فرهنگ حجاب در مدارس نیازمند جریان‌سازی است

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام شهاب الدین حسینی  در جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب، افزود: مساله حجاب دغدغه مندی عمومی جامعه است و باید به یک مطالبه جدی تبدیل شده و وضعیت اسفبار جامعه در فضای حقیقی و فضای مجازی که قابل قبول قشر متدین نیست، حل شود.

وی با بیان اینکه نگاه به مقوله عفاف و حجاب دو رکن اصلی است و باید این موضوع را در مدارس فرهنگ سازی کرد، اظهار داشت: باید توجه کنیم که عفاف مایه تقویت نظام امامت است و جامعه با تقوا نفوس عفیف دارد .

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا نیز در این جلسه ، گفت: عفاف و حجاب هم فواید فردی دارد و هم فواید اجتماعی و به فرمایش مقام رهبری باید این بحث تبیین شود تا در جامعه نهادینه شود و آرامش روحی و روانی جامعه را تامین کند.

سرهنگ الیاس گل محمدزاده افزود: خانواده‌هایی که عفاف و حجاب را رعایت می‌کنند استحکام بیشتری داشته و از آسیب های فرهنگی و اجتماعی به دور هستند و از سویی هویت زنان در جامعه با حجاب نمود داشته و اهمیت پیدا می‌کند.

کاظمی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه غدیر تبریز نیز با بیان اینکه همه فکر می‌کنند عفاف و حجاب تنها برای بانوان است در صورتی که دغدغه ای برای تمام جامعه است، بر مطالبه اجرای برخی قوانین در این حوزه تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.