کمیته داوران نخستین رویداد استارتاپ ویکند صنعت برق ایران سه ایده برتر این رویداد را معرفی کرد.

سه ایده برتر رویداد استارتاپ ویکند صنعت برق در تبریز معرفی شدند

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، دبیر کمیته داوران رویداد استارتاپی صنعت برق در تبریز به خبرنگار گفت: هیات داوران رویداد استارتاپی صنعت برق از بین ۳۰ ایده رسیده ۱۷ ایده را برگزیدند و با ارایه این تعداد طرح در ۲ روز رقابت سه ایده برتر اعلام شد.

حسن طاعت اظهار کرد: هر گروه به مدت پنج دقیقه ایده خود را به هیات داوران ارایه و از طرح های خود دفاع کردند و هیات داوران با دقت سه ایده برتر را برگزید.

وی ارایه فرصت و راهنمایی شرکت کنندگان برای پخته شدن هر چه بیشتر ایده ها را از ویژگی های این رویداد استارتاپی عنوان کرد و افزود: خلاقیت و نوآوری، کاربردی بودن، راهبرد ورود به بازار، الگوی کسب و کار، توجیه اقتصادی و قدرت رقابت از جمله شاخص های داوری بوده است.

وی اعلام کرد: ۲ گروه از دانشگاه های تبریز و شهید مدنی آذربایجان و یک گروه برق آذربایجان شرقی در مجموع ۱۰ نفر داوری این رویداد استارپ را برعهده داشتند.

اکبر فرج نیا مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز گفت: با ایده های برتر قرارداد منعقد می شود و این طرح ها در محورهای کاهش انرژی در اوج مصرف، تحول طرح های دیجیتال در صنعت برق و مدیریت مصرف بهترین ها بودند.

به گزارش ایرنا هیات داوران این رویداد، تیم های اول تا سوم را به ترتیب زیر اعلام کرد:

تیم اول، طراحان هوشمند نوآور دنا، با طرح «روشنایی هوشمند»

تیم دوم، پوناس با طرح «مدیریت مصرف انرژی یخچال های تجاری در زمان اوج بار»

تیم سوم، نارون آراز ایپک با طرح «سکه سبز».

این رویداد در محورهای کاهش انرژی در اوج مصرف، تحول طرح های دیجیتال در صنعت برق و مدیریت مصرف انرژی با همکاری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز برگزار شد.

به سه طرح اول تا سوم این رویداد به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۸ میلیون تومان جایزه اهدا و قراردادهایی به ترتیب به ارزش ۱۵۰، ۱۰۰ و ۸۰ میلیون تومان منعقد می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.