فرمانده انتظامی مراغه از کشف ماینرها و محموله البسه و لوازم الکتریکی قاچاق در این شهرستان خبرداد.

کشف ماینرها و محموله‌های کالای قاچاق در مراغه

به گزارش عصرآزادی آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رمضان اللهوردیان در گفت و گو افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از کارگاه های حاشیه شهر، موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران پس از  شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه از این کارگاه تعداد ۷۰ دستگاه ماینر قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد اضافه کرد: ارزش ریالی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال  کشف شده براساس نظر کارشناسان امر حدود ۲۵۰ میلیون تومان برآورده شده است.

کشف محموله‌های کالای قاچاق در مراغه 

 فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف محموله های البسه و لوازم الکتریکی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

اللهوردیان افزود:  در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ها تعداد۴۷۰ ثوب انواع البسه خارجی، ۳۰۰ثوب انواع البسه خارجی مستعمل  و تعداد۹۶۰عددلوازم الکتریکی (فیوز برق) خارجی قاچاق کشف کردند و در این رابطه ۲ نفر نیز دستگیر شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله های کالای قاچاق  را ۷۰ میلیون تومان برآورد کرده اند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست، موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.